Áp dụng 7 thói quen vào việc quản lý các quan hệ và hỗ trợ khách hàng

Thảo luận trong 'Thành viên giúp nhau' bắt đầu bởi hai2hai, 24 Tháng mười một 2005.

2,170 lượt xem

  1. hai2hai

    hai2hai VNUNI Makes a difference

    Bài viết:
    2,012
    Đã được thích:
    128
    Nơi ở:
    Hà nội
    7 Habits of Highly Effective Contact Centers and Help Desks

    Overview: More than a decade ago, Stephen Covey wrote about seven key habits that can help people elevate their personal and professional effectiveness in a ground-breaking book. These habits are equally relevant to contact centers and help desks, and can help dramatically boost their effectiveness and efficiencies, while enhancing customer relationships and business growth. This white paper explains how these habits apply to contact centers and help desks, and provides tips, success stories, best practices distilled from decades of experience and new ideas to take your contact center and help desk performance to the next level. Learn and use these powerful secrets to get ahead of the competition!

    Download here

    Hope that helps!
     
    #1
  2. okanemochi.jp

    okanemochi.jp Thành viên sơ cấp

    Bài viết:
    308
    Đã được thích:
    0
    Nơi ở:
    1 bồ 2 nhà 3 bạn
    Một cuốn sách rất hay, em đọc mãi thì mới hiểu một chút tiếc quá vì trình tiếng anh kém ....
     
    #2

Chia sẻ trang này